Πρόσφατα 'Αρθρα

Social Media

Marathon Recovery Tips από το Physioathens

Η αποθεραπεία και αποκατάσταση μετά από έναν Μαραθώνιο αποτελεί μία κρίσιμη συνιστώσα ενός προπονητικού προγράμματος! Δυστυχώς οι δρομείς συχνά το αμελούν, περιορίζοντας μακροπρόθεσμα την επανένταξή τους σε νέο προπονητικό κύκλο.

To Σύγχρονο Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physioathens με το άρτια εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό του, αλλά και την επιστημονική και αθλητική εμπειρία του ιδιοκτήτη του, Νάσου Κουτσουραδή, μας συμβουλεύει:


• Ημέρες 1-3

⏩ Κάντε σκωτσέζικα ντους: 5 λεπτά ζεστό νερό και 5 λεπτά κρύο.
⏩ Καταναλώστε, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και πολλά φρούτα!
⏩ Μην σταματήσετε τελείως την άσκηση. Κάντε 15-20 λεπτά περπάτημα, κολύμπι ή χαλαρό ποδήλατο!

•• Ημέρες 4-7

⏩ Συνεχίστε την υγιεινή διατροφή
⏩ Πλέον μπορείτε να κάνετε αθλητικό μασάζ!
⏩ Ξεκινήστε με ήπιες διατάσεις και σταδιακά επαναφέρετε την ευλυγισία σας!

••• Ημέρες 7-14

⏩ Μπορείτε να επανέλθετε στο τρέξιμο με χαλαρές προπονήσεις 5-10 χιλ.


• Για περισσότερες πληροφορίες και για ραντεβού, επικοινωνήστε με το Physioathens στο τηλέφωνο: 2155456802, email: info@physioathens.gr, ή επισκεφθείτε το: www.physioathens.gr

Γράψε Σχόλιο

You don't have permission to register