fbpx

Πρόσφατα 'Αρθρα

Social Media

6 Λάθη που πρέπει να αποφεύγεις στο γυμναστήριο

Η αλήθεια είναι πως πηγαίνοντας καθημερινά στο γυμναστήριο, μπορείς να παρατηρήσεις πολλά πράγματα που γίνονται λάθος. Ορισμένα από αυτά μπορεί να είναι μικρής σημασίας ενώ άλλα μπορούν να καθυστερήσουν την άσκηση και την πρόοδό σου.

Σκοπός του άρθρου είναι να δείξει 6 λάθη που πρέπει να αποφεύγεις στο γυμναστήριο, προκειμένου να κερδίσεις χρόνο, να δεις πιο άμεσα αποτελέσματα και να κάνεις τις ασκήσεις σου πιο αποδοτικές.

 

  1. Δεν κάνεις προθέρμανση

Αν και η αποφυγή της προθέρμανσης μπορεί να σου εξοικονομήσει χρόνο, είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να τραυματιστείς κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Προσπάθησε να τηρείς ένα σετ ασκήσεων για προθέρμανση, ικανών να σου αυξήσουν τον καρδιακό σου ρυθμό, πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις με τα βάρη.

Επιπλέον, η σωστή προθέρμανση θα αυξήσει περαιτέρω την ροή του αίματος στους μύες σου και θα σας βοηθήσει να είσαι σε τέλεια φόρμα όταν ξεκινήσεις τις ασκήσεις με τα βάρη. Με αυτό τον τρόπο θα καθυστερήσεις κατά πολύ το να νιώσεις ότι βαριέσαι και δεν θα τα παρατήσεις.

 

  1. Κάνεις αερόβιες ασκήσεις πριν τα βάρη

Σίγουρα η αερόβια είναι απαραίτητο συστατικό κάθε προπόνησης αλλά πρέπει να γίνεται στη σωστή χρονική στιγμή, αλλιώς μπορεί να κάνει ζημιά αντί να σε ωφελήσει. Και για να το κάνουμε πιο απλό, ορίστε ένα παράδειγμα που κάποια στιγμή όλοι το έχουμε κάνει ή το κάνουμε.

Ολοκληρώνοντας μια αερόβια άσκηση διάρκειας 30 λεπτών (αναφερόμαστε σε απλό βηματισμό) πριν να ξεκινήσουμε τα βάρη συμβαίνει το εξής: Αυξάνεται, ο καρδιακός μας ρυθμός αλλά τη στιγμή που θα πάμε να κάνουμε τα βάρη θα νιώθουμε κουρασμένοι και αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη απόδοση και, ακόμη χειρότερα, σε τραυματισμό.

Τα πράγματα είναι απλά λοιπόν… Απλά, κάντε τα με ανάποδη σειρά! Πρώτα τα βάρη και μετά η αερόβια άσκηση.

 

  1. Κάνεις τα ίδια και τα ίδια

Εντάξει, όσο και αν σου αρέσει η προπόνηση, εάν κάνεις συνέχεια τις ίδιες ασκήσεις, τις ίδιες επαναλήψεις και χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανήματα, είναι λογικό πως μετά από λίγο καιρό θα βαρεθείς…

Για αυτό βάλε ποικιλία στην προπόνησή σου! Προσπάθησε να αλλάζεις τα σετ των ασκήσεων ή και ασκήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, πχ. ανά 2 εβδομάδες.

 

  1. Δεν υπολογίζεις σωστά το χρόνο σου

Εάν η δουλειά σου είναι αρκετά απαιτητική και, γενικά, δεν έχεις χρόνο, πόσες φορές πας στο γυμναστήριο με την ψυχή στα πόδια, όπως λέει και ο λαός; Κάτσε να μαντέψουμε…αρκετές! Σωστά;

Πάρε, λοιπόν, ένα smartwatch ή κατέβασε μία εφαρμογή στο κινητό που θα σου υπολογίζει το χρόνο ξεκούρασης ανάμεσα στις ασκήσεις. Πραγματικά, θα δεις μεγάλη διαφορά και θα διαπιστώσεις ότι μπορείς να τελειώσεις πιο γρήγορα τη προπόνησή σου, κάνοντας απλά καλύτερη διαχείριση του χρόνου.

 

  1. Κάνεις κοιλιακούς στο τέλος της προπόνησης

Και ποιος δεν θέλει καλοσχηματισμένους κοιλιακούς; Φαντάσου, όμως, να έχεις κάνει ήδη 1 ώρα προπόνηση και να πρέπει να κάνεις και τις διάφορες ασκήσεις για κοιλιακούς…περισσότερο σαν μαρτύριο ακούγεται!

Για να μην εγκαταλείψεις τους κοιλιακούς, προσπάθησε να εντάξεις τις ασκήσεις αυτές στην αρχή ή και σε ενδιάμεσα στάδια της προπόνησής σου.

 

  1. Ξεχνάς να φέρεις το δικό σου μπουκάλι με νερό

Οι λόγοι που πρέπει να το σταματήσεις αυτό είναι αρκετοί. Ο κυριότερος είναι ότι είναι προτιμότερο να έχεις μαζί σου το δικό σου εμφιαλωμένο μπουκάλι και ότι σίγουρα χάνεις πολύτιμο χρόνο της προπόνησης κάνοντας συχνές επισκέψεις στον ψύκτη.

 

Αυτά ήταν τα 6 λάθη που πρέπει να αποφεύγεις στο γυμναστήριο, κατά τη διάρκεια των προπονήσεών σου. Απλά διόρθωσέ τα και δες καλύτερα αποτελέσματα.

Μέχρι την επόμενη φορά, καλές προπονήσεις!

 

• Πηγή: www.yava.gr

Γράψε Σχόλιο

You don't have permission to register
X