fbpx

Navarino Challenge: Πως αντιδρά μια αθλητική διοργάνωση στην COVID-19 εποχή;

iRun

Η κρίση που έφερε η πανδημία έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης, τους τελευταίους μήνες στο ευρύτερο αθλητικό κοινό της χώρας μας. Ο φόβος και η ανασφάλεια είναι τα βασικά στοιχεία που επικρατούν στον κόσμο με τις μαζικές διοργανώσεις να πλήττονται πρώτες και τους διοργανωτές να προβληματίζονται για τα επόμενα βήματά τους.

Μεγάλες φετινές διοργανώσεις όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες αναβλήθηκαν και υιοθετήθηκαν πρωτόκολλα με στόχο να δώσουν το πράσινο φως στην επόμενη μέρα.

Θέλοντας να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την καλύτερη οργάνωση και προετοιμασία ενός αγώνα την περίοδο αυτή, συνομιλήσαμε με τον κ. Αχιλλέα Ζούγρη, υπεύθυνο digital & social media της Active Media Group και του Navarino Challengeτης μόνης Ελληνικής διοργάνωσης που έχει διακριθεί με βραβείο στα International Travel & Tourism Awards της WTM του Λονδίνου, ως Best Wellness event και πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Μεσσηνία, την Πύλο και την Costa Navarino.

  • Eπιμέλεια συνέντευξης: Μάκης Σπυρόπουλος

 

– Τι οφείλει να κάνει ένας διοργανωτής στην υγειονομική κρίση που διανύουμε;

Ένας διοργανωτής δεν πρέπει ποτέ να κρίνει μια κατάσταση βιαστικά και με βάση το συναίσθημα που του δημιουργεί η υπάρχουσα κρίση. Πρέπει όμως να ακολουθεί τους κανόνες της πολιτείας. Κάτι που κάναμε ανέκαθεν και ειδικά την τελευταία χρονιά, που η εταιρεία μας είχε λάβει τις δυο από τις 4-5 πέντε άδειες τέλεσης διοργανώσεων αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα. Καθένας μας οφείλει να ακούει, να αξιολογεί τα μέτρα και να αναπροσαρμόζει την εκάστοτε στρατηγική του με στόχο τη διασφάλιση της υγείας των συμμετεχόντων και του προσωπικού που εργάζεται για να παραχθεί μια άρτια αθλητική διοργάνωση.

Μπορεί να είναι κάτι πρωτόγνωρο για όλους, ωστόσο οφείλουμε στους εαυτούς μας και στον κόσμο μας να είμαστε πάντα αισιόδοξοι.

 

– Τι συμβουλή θα δίνατε στους υπόλοιπους διοργανωτές;

Με μια ψύχραιμη αξιολόγηση της όλης κατάστασης και τη συμβουλή των ειδικών, σχεδιάζουμε το πλάνο επικοινωνίας, με στόχο να προσφέρουμε, παρά τις δυσκολίες, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που θα κάνουν τους συμμετέχοντες να επιστρέψουν και την επόμενη χρονιά. Περνάμε θετικά και αισιόδοξα μηνύματα ενώ προτρέπουμε σε όλους να κάνουν υπομονή.

 

Πόσο επηρεάστηκε η διοργάνωσή σας; Αναγκαστήκατε να ανακοινώσετε κάποια αναβολή ή ακύρωση;

Βάζοντας σε προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας των συμμετεχόντων μας και ακολουθώντας τις οδηγίες που ανακοινώνονται σταδιακά από τις αρμόδιες αρχές, έχουμε διατηρήσει τις αρχικές ημερομηνίες που είχαμε ανακοινώσει για τις 16-18 Οκτωβρίου 2020.

 

Με ποιο τρόπο προωθείτε τις εγγραφές σας;

Το ζήτημα της ασφάλειας των συμμετεχόντων αποτελεί για εμάς βασική προτεραιότητα. Τη στιγμή που κάποιος είναι ανασφαλής για την ίδια του την επιβίωση, σε ένα θέμα υγειονομικής κρίσης όπως αυτό, οφείλεις να σέβεσαι, να ακούς το πρόβλημα και να αναπροσαρμόζεις τις δικές σου ανάγκες με βάση τις ανάγκες του άλλου.

Σε καμία περίπτωση λοιπόν, όσο και αν το θελήσαμε, δεν σκεφτήκαμε να προωθήσουμε τις εγγραφές μας αυτή την περίοδο. Το ανθρώπινο στοιχείο έρχεται πάντα πρώτο και η θεματολογία της επικοινωνίας μας άλλαξε με βάση το κριτήριο αυτό. Για αυτό και κρατήσαμε σαν διοργάνωση τη δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σε όλους μέχρι την 31η Αυγούστου, μέχρι νεοτέρας.

 

Το κοινό συνήθως θέλει να γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες μιας διοργάνωσης. Πως επικοινωνούσατε εσείς τις ανάγκες σας στους ενδιαφερόμενους δρομείς;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτέλεσαν το κύριο μέσο επικοινωνίας της διοργάνωσής μας. Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κατάσταση, αναπροσαρμόσαμε το περιεχόμενό μας, θέτοντας την ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού μας ως βασικούς πυλώνες. Η θεματολογία που αναπτύξαμε αφορούσε:

• Στον τομέα της ενημέρωσης του κοινού μας…

α) Προωθήσαμε από την πρώτη στιγμή το μήνυμα “Stay Home” και δώσαμε θετική ενέργεια και χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό μας.

β) Με το μήνυμα “Till then, Stay Safe” υποστηρίξαμε την καμπάνια της Marketing Greece, με υπεύθυνο τρόπο προβάλλοντας τον ελληνικό τουρισμό και την περιοχή της Μεσσηνίας.

γ) Ενημερώναμε το κοινό με μηνύματα που αφορούσαν τις σχετικές με τη θεματολογία μας παγκόσμιες ημέρες όπως τη γιορτή της μητέρας

δ) αλλά και μέσα από κουίζ που δημιουργήσαμε.


 
 

ε) Δώσαμε έμφαση στο βίντεο δημιουργώντας και προβάλλοντας υλικά που διαφημίζουν τη Μεσσηνία και τη σπάνια φυσική ομορφιά και ιστορία του τόπου, δίνοντας δύναμη στο κοινό και αναδεικνύοντας παράλληλα την περιοχή.

στ) Επίσης, ενημερώναμε το κοινό για το έργο μεγάλων προσωπικοτήτων που έχουν καταγωγή από τη Μεσσηνία, ανεβάζοντας σχετικό υλικό και συνδέοντάς το με τη διοργάνωση.

• Στον τομέα της εκπαίδευσης του κοινού μας…

α) Με τον κόσμο να μένει σπίτι και να αφιερώνει περισσότερο χρόνο για διάβασμα στον ελεύθερο χρόνο του, προτείναμε σε εβδομαδιαία βάση, άρθρα σχετικά με το Navarino Challenge για μελέτη και ανάγνωση.

https://www.facebook.com/Navarinochallenge/posts/1785438614926935

β) Επίσης, προτείναμε στο κοινό να αγοράσει βιβλία μέσω e-shops ή και να αγοράσει e-books ώστε να εξασκήσει το πνεύμα του.

γ) Εκπαιδεύσαμε το κοινό μας, ανεβάζοντας σε εβδομαδιαία βάση, ιστορίες μεγάλου ενδιαφέροντος από το παρελθόν της Μεσσηνίας, όπου πραγματοποιείται η διοργάνωσή μας.

δ) Αναδείξαμε την πλούσια ιστορία του τόπου παρουσιάζοντας σημαντικά μνημεία και μουσεία της περιοχής με την παρότρυνση να τα εξερευνήσει το κοινό με το πέρας της καραντίνας.

ε) Σε συνεργασία με τους ambassadors της διοργάνωσης ανεβάσαμε σύντομα video με θετικά μηνύματά τους για την υποστήριξη του κοινού καθώς και προγράμματα άσκησης για το σπίτι.

στ) Σε συνεργασία με την αγαπημένη Πελοποννήσια συγγραφέα Mamatsita προωθήσαμε τη σωστή διατροφή, αναρτώντας τοπικές συνταγές και προτείνοντας προϊόντα της περιοχής ιδανικά για μαγείρεμα στο σπίτι.

ζ) Τέλος, αναρτήσαμε εκπαιδευτικό υλικό όπως τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ και ενημερωτικά κείμενα του στρατηγικού συνεργάτη της διοργάνωσης National Geographic.

 

Πόσο επηρεάστηκε η καθημερινή σας επικοινωνία; Τι μαθαίνουμε μέσα από αυτή την κρίση που μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο μέλλον;

Οι ζωές όλων μας επηρεάστηκαν από την πρώτη κιόλας επίσημη ανακοίνωση του γενικού lockdown. Μπορεί να ζήσαμε στιγμές που αισθανόμασταν ότι όλα «παγώνουν» γύρω μας, ωστόσο το αίσθημα της επιβίωσης είναι αυτό που επικρατεί πάντα και σε κάνει να ακούς, να αναθεωρείς και να ανασυντάσσεσαι. Το Navarino Challenge μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξέφρασε τη δική του φωνή και βοήθεια προς το κοινό του. Μέσα από δραστηριότητες που μπορούσαν να γίνουν στο σπίτι, διδάξαμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, προσβάσιμο, δίνοντας έμφαση στην online επικοινωνία. Οι εβδομαδιαίοι και μηνιαίοι προγραμματισμοί μας στραφήκαν σε προγραμματισμένα events, μέσω των social media platforms και φυσικά σε συνεργασία με instructors μας σε όλο τον κόσμο δώσαμε μια νέα διάσταση στην επικοινωνία μας.

Οι συναντήσεις των τμημάτων επικοινωνίας, marketing, χορηγιών, παραγωγής έδωσαν τη θέση τους στα online meetings και ο σχεδιασμός της διοργάνωσης πέρασε σε ένα πιο δημιουργικό περιεχόμενο. Μάθαμε να λειτουργούμε απομακρυσμένα και να είμαστε εξίσου αποδοτικοί. Σίγουρα είναι κάτι που θα εφαρμόσουμε και στο μέλλον.

Η ενημέρωση και η εκπαίδευση ήταν σίγουρα δύο από τα στοιχεία που ενδυνάμωσαν την ομάδα μας και βοήθησαν στην κατανόηση του «αχαρτογράφητου περιβάλλοντος».

Μέσα από κάθε κρίση, οφείλουμε να βγαίνουμε πιο δυνατοί. Έτσι και η συγκεκριμένη κατάσταση μας έμαθε ότι πρέπει να είμαστε έτοιμοι σε κάθε είδους συνθήκη, να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και κυρίως να διατηρούμε την επικοινωνία με το κοινό μας, δίνοντας προτεραιότητα στις ανάγκες του.

 

  •  Το πολυβραβευμένο event αθλητικού τουρισμού Navarino Challenge θα πραγματοποιηθεί για 8η συνεχή χρονιά στις 16-18 Οκτωβρίου 2020.

> Δείτε τα εντυπωσιακά highlights από το Navarino Challenge

Δημοφιλη Αρθρα