fbpx

HardSun Trail Races 2020: Αλλαγές κανονισμών λόγω του κορονοϊού και έναρξη εγγραφών σήμερα 15 Ιουνίου

iRun

Η διοργάνωση του HardSun Trail, βασιζόμενη στην θετική εξέλιξη της υγιειονονικής κρίσης και στην επανέναρξη της αγοράς και τουριστικής περιόδου, ανακοινώνει τις αλλαγές και τα νέα μέτρα που θα ισχύσουν στη φετινή, πρώτη διεξαγωγή των αγώνων, λόγω της υγειονομικής κρίσης από την πανδημία του COVID-19, την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020.

? Έναρξη εγγραφών 15 Ιουνίου 2020, στις 18:00 με 100 διαθέσιμες θέσεις ανά αγώνα.

Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν και έχουν αρχικό στόχο την αποφυγή συνωστισμού αθλητών και προσωπικού που εργάζεται για τους αγώνες αλλά και η επαφή των αθλητών και προσωπικού με αντικείμενα. Οι αλλαγές αυτές θα βρίσκονται σε ισχύ καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης όπως στην γραμματεία του αγώνα, εκκίνηση και τερματισμού του κάθε αγώνα, τεχνική ενημέρωση του αγώνα και τέλος στις απονομές.

 

Ο μικρός αριθμός συμμετεχόντων αθλητών ο οποίος μειώθηκε κατά 60%, δηλαδή από 500 αθλητές στους 200 (100 σε κάθε διαδρομή), η μικρή διάρκεια του γεγονότος που από διήμερο μειώθηκε στις 12 ώρες, η εμπειρία και εξοικείωση που έχουν αποκτήσει πλέον οι αθλητές και τέλος τα αυστηρά μέτρα που λαμβάνει η διοργάνωση (πάντα υπό τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και υγειονομικών αρχών) είναι ο λόγος που αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί το γεγονός την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020.

Ακόμα, είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να αναφερθεί η συνεργασία μας με την εταιρία χρονομέτρησης Chronolog, της οποίας οι υπηρεσίες διασφαλίζουν την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων του ΕΟΔΥ, καθώς αυτές αναπτύχθηκαν μετά από εκπαίδευση στις τεχνικές ιχνηλάτησης του ιού (contact tracing) από το John Hopkins University, που είναι και ο επίσημος συνεργάτης / σύμβουλος της Ομοσπονδιακής κυβέρνησης των Η.Π.Α. για την παρακολούθηση του ιού (πληροφορίες εδώ).

Εμείς παρέχουμε υπηρεσίες που μπορούν να βοηθήσουν στην τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και να βοηθήσει τον ΕΟΔΥ στις υπηρεσίες του

Σε περίπτωση δραματικής επιδείνωσης του ιού στην χώρα μας και ως εκ τούτου επιβολής εκ νέου αυστηρών περιοριστικών μέτρων (και μόνο σε αυτήν την περίπτωση) η διοργάνωση θα ακυρωθεί οριστικά για το 2020 και θα επανέλθει στην αρχική ημερομηνία το 2021. Επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί σε όλους τους δρομείς σε περίπτωση ακύρωσης του αγώνα. Επίσης θα υπάρχει και επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης συμμετοχής. Η μόνη παρακράτηση θα είναι 1,6€ για τα έξοδα των τραπεζικών πράξεων.

Θα ακολουθήσει νέο δελτίο Τύπου για οδηγίες μεταφοράς και διαμονής σύντομα.

 

Οι αλλαγές και τα νέα μέτρα που θα ισχύσουν στη φετινή διοργάνωση:

Εκκίνηση

ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΕΩΝ – Το σύστημα χρονομέτρησης που υποστηρίζει την διοργάνωση του HardSun Trail επιτρέπει την καταγραφή των επιδόσεων των αθλητών με την μορφή του καθαρού χρόνου. Αυτό σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες θα ξεκινούν κατά κύματα ή ατομικά την προσπάθειά τους. Προχωρόντας ένα βήμα παραπέρα, το σύστημα επιτρέπει να ξεκινάνε οι αθλητές με όποια σειρά και σε όποιο χρόνο το επιθυμούν – Εκτός από τους αθλητές οι οποίοι έρχονται για διάκριση όπου θα ξεκινήσουν όλοι τελευταίοι σε ένα γκρούπ που δεν θα ξεπερνά τους 10 δρομείς. Έτσι ο κάθε αγώνας της διοργάνωσης μπορεί να δώσει εκκινήσεις σε ομάδες των 10 δρομέων ανά 30 δευτερόλεπτα (δηλαδή οι δύο “δεκάδες” θα έχουν απόσταση μεταξύ τους άνω των 80 μέτρων) και να ολοκληρώσει την διαδικασία εντός 5 λεπτών χωρίς συνωστισμό. Με τις ατομικές εκκινήσεις αποφεύγεται ο συνωστισμός σε σταθμούς υποστήριξης των αθλητών ή σε σημεία με πολλαπλές “προσπεράσεις”. Οι προσπεράσεις καταγράφονται στο σύστημα έτσι ώστε αν χρειαστεί να υπάρχει ενημέρωση των “επαφών” μέσα στην διάρκεια του αγώνα.

• Εκκίνηση αγώνα HardSun Trail: 08:00 πμ
• Εκκίνηση αγώνα Αγκιστράκι Trail: 08:30 πμ
• Εκκίνηση Kids Fun Race: 09:00 πμ


 
 

Τερματισμός

Ο χώρος του τερματισμού είναι ο ίδιος με τον χώρο της εκκίνησης, μπροστά απο το Copa Cabana Cafe. Καθώς το χρονικό εύρος μεταξύ των τερματισμών των αθλητών θα είναι μεγάλο, δεν τίθεται ζήτημα ειδικών μέτρων, πέρα από την απαγόρευση εισόδου θεατών στο χώρο του τερματισμού. Δικαίωμα παρουσίας, θα έχουν μόνο οικεία πρόσωπα του κάθε αθλητή, δύο κατ’ ανώτατο και μόνο την ώρα του τερματισμού του, για αποφυγή συνωστισμού! Ο κάθε αθλητής, τερματίζοντας θα παραλαμβάνει με ασφαλή τρόπο το μετάλλιό του και θα πρέπει να αποχωρήσει σε εύλογο χρόνο, εφόσον προκύπτει ζήτημα συνωστισμού, με περισσότερους από πέντε συναθλητές που έχουν επίσης τερματίσει και δεν αποχώρησαν ακόμα.

Γραμματεία και Παραλαβή Αριθμών

Η Γραμματεία θα λειτουργήσει εκτάκτως σε εξωτερικό χώρο δίπλα από το Copa Cabana Cafe, για να αποφευχθεί η αυξημένη παρουσία ανθρώπων σε κλειστό χώρο. Κατά την παραλαβή των αριθμών και των αναμνηστικών δώρων, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας κατά τα μέτρα που ισχύουν σε τράπεζες και άλλους παρόμοιους χώρους εξυπηρέτησης. Το ωράριο λειτουργίας της γραμματείας θα είναι διευρυμένο, προκειμένου να αποφευχθεί ο όποιος συνωστισμός. Η επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης (διαβατήριο, ταυτότητα, δίπλωμα) είναι απαραίτητη για την παραλαβή του αριθμού και της τσάντας αθλητή.

Τεχνική Ενημέρωση

Ο διοργανωτής του αγώνα θα βρίσκεται στο χώρο της γραμματείας το Σάββατο το απόγευμα (7-11μμ) και την Κυριακή το πρωί (6-7:30πμ) για να απαντά κατ’ ιδίαν σε απορίες των αθλητών. Παράλληλα, η διοργάνωση θα απαντά και διαδικτυακά σε ερωτήσεις, είτε μέσω email είτε μέσα από τη σελίδα της στο Facebook.

Ασφάλεια – Πρώτες βοήθειες

Εθελοντές διασώστες του Ερυθρού Σταυρού θα υποστηρίξουν το γεγονός, προσφέροντας με ασφάλεια τις υπηρεσίες τους και κάτω από τις ιδιαιτερότητες που δημιουργούν οι συνθήκες της υγειονομικής κρίσης. Ως άτομα με ειδική εκπαίδευση, γνωρίζουν οι ίδιοι πώς θα διαχειριστούν την περίσταση, καλύτερα από την διοργάνωση του αγώνα.

Σταθμοί Τροφοδοσίας

Χάρη στις ατομικές εκκινήσεις του αγώνα δεν αναμένεται συνωστισμός σε κανένα σταθμό του αγώνα. Καθώς ο αγώνας θα εξελίσσεται, οι χρονικές αποστάσεις μεταξύ των αθλητών θα μεγαλώνουν, βοηθώντας στην αποφυγή συνωστισμού στους σταθμούς και στην καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτησή τους από τους εθελοντές.
Στους σταθμούς τροφοδοσίας-υποστήριξης θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια, να ελαχιστοποιηθεί η επαφή αθλητών με τους πάγκους και τα σκεύη που χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία και υδροδοσία τους. Έτσι, ο κάθε αθλητής είναι υποχρεωμένος να φέρει το δικό του κύπελο πολλαπλών χρήσεων, που συνίσταται να είναι σκληρού τύπου για πρακτικούς λόγους. Σε κάθε περίπτωση δεν θα επιτρέπεται στους αθλητές να πλησιάσουν σε απόσταση μικρότερη των δύο μέτρων τους χώρους (πάγκοι, τραπέζια) όπου θα βρίσκονται τρόφιμα.

Εγκαταλείψεις – Διακομιδή

Η διοργάνωση δεν ευθύνεται πλέον για την μεταφορά αθλητών που εγκαταλείπουν τον αγώνα, παρά μόνο εφόσον γνωματεύσουν οι ιατρικοί υπεύθυνοι ότι υπάρχει λόγος ανωτέρας βίας και ο αθλητής είναι ανίκανος να μετακινηθεί με τις δικές του δυνάμεις (παθολογικά αίτια, τραυματισμός). Συνεπώς, ο κάθε αθλητής που εγκαταλείπει την αγωνιστική προσπάθεια, οφείλει να βρει τον τρόπο επιστροφής στο χώρο της εκδήλωσης ή γενικότερα στον προορισμό του.

Απονομές

Η τελετή απονομών θα γίνει σπαστά, συνοπτικά και σε δύο φάσεις (άνδρες-γυναίκες) για την αποφυγή συνωστισμού. Η τελετή θα γίνει στις 14:00 – 15:00 το μεσημέρι της Κυριακής.

Θεατές – Συνοδοί

Συνιστάται η αποφυγή συνάθροισης θεατών την ώρα της εκκίνησης των αθλητών! Η διοργάνωση θα περιφράξει το χώρο της εκκίνησης και δεν θα επιτρέψει την παρουσία κανενός προσώπου που δεν σχετίζεται άμεσα με τον αγώνα (αγωνιζόμενοι, εθελοντές διοργάνωσης). Οι συνοδοί των αθλητών, μπορούν να τους συνοδεύσουν μέχρι τον ευρύτερο χώρο της εκκίνησης στο Copa Cabana Cafe. Επίσης, μπορούν να σταθούν κατά μόνας σε διάφορα σημεία της διαδρομής, για να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του αγώνα. Μέρη που προτείνονται γι’ αυτό το λόγο είναι τα εξής: Χαλικιάδα, Αγία Βαρβάρα, Δραγωνέρα.

Υπεύθυνη Δήλωση Αθλητή

Ο κάθε αθλητής θα έχει το δικαίωμα να πάρει εκκίνηση στον αγώνα, μόνο εφόσον έχει αποδεχτεί τους ειδικούς όρους συμμετοχής και διεξαγωγής του φετινού αγώνα, που συνδέονται με την υγειονομική κρίση (αποδοχή αστικής ευθύνης σε περίπτωση που είναι φορέας του κορωνοϊού συμπτωματικός ή μη, αποδοχή αποποίησης ευθύνης των διοργανωτών για πιθανή μετάδοση του κορωνοϊού.

Ερωτηματολόγια

Η Chronolog μέσα από το σύστημα διαχείρισης των εγγραφών που λειτουργεί με επιτυχία επί μία δεκαετία και με περισσότερες από 110.000 εγγραφές ανά έτος, έχει δημιουργήσει την διαδικασία που εξασφαλίζει την συλλογή στοιχείων από τους συμμετέχοντες στους αγώνες για την καλύτερη δυνατή παρακολούθηση πιθανών κρουσμάτων.
Η διαδικασία περιλαμβάνει δύο ερωτηματολόγια, ένα προαγωνιστικό και ένα -το πιο σημαντικό- μεταγωνιστικό.

 

Δημοφιλη Αρθρα